موبازار
ورود / ثبت نام
ورود

خرید چسب کلاه گیس سوپر تیپ

امروزه ترمیم مو نسبت به کاشت موی طبیعی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. چراکه افراد با پروتز مو و کلاه گیس خیلی سریعتر و راحت تر به نتیجه دلخواه میرسند. برای استفاده مداوم از پروتز مو و کلاه گیس نیاز به لوازم گلاه گیس دارید. در واقع هر چیزی در دنیا نیاز به یک فراینده کامل کننده دارد. فرایند کامل کننده ترمیم مو چسب های پروتز مو و کلاه گیس میباشد.
افرادی که از کلاه گیس استفاده میکنند، هر چند وقت یکبار میبایست آن را برداشته و با استفاده از ریمور کلاه گیس آن تمیز کنند و فرایند چسباندن با چسب کلاه گیس را انجام دهند. چسب های کلاه گیس انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد های گوناگونی دارد. چسب سوپر تیپ یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین چسب های پروتز مو و کلاه گیس محسوب میشود که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

چسب کلاه گیس

چسب کلاه گیس، چسبی است که به منظور چسباندن موی مصنوعی به پوست سر و کمک به نگه داشتن آن در جای خود استفاده میشود. چسب های ترمیم مو معمولاً از یک فرمول مبتنی بر لاتکس یا اکریلیک ساخته می شوند که می تواند پیش از استفاده از کلاه گیس مستقیماً روی پوست یا خط مو قرار گیرند. برای دریافت بهترین نتیجه از چسب کلاه گیس، باید به طور یکنواخت و طبق دستورالعمل سازنده و متخصص مو آن را فیکس کنید. علاوه بر این، برخی از چسب های کلاه گیس حاوی مواد مرطوب کننده مانند آلوئه ورا یا روغن جوجوبا هستند که به محافظت از پوست سر و مو در برابر خشک شدن پس از استفاده طولانی مدت کمک میکند.

آشنایی با انواع چسب های کلاه گیس

همانطور که در مقالات قبل موبازار اشاره کردیم، چسب کلاه گیس به نوعی تکمیل کننده آن است. امروز در بازار انواع مختلفی از چسب های کلاه گیس را مشاهده میکنیم. بهره بردن از این چسب ها در ابتدا کیفیت و مرغوبیت آنها در اولویت قرار میگیرد و جنس پوست سر، شرایط محیطی، آب و هوا و … از دیگر عواملی است که مشخص میکند کدام چسب مناسب است. به طور کلی چسب های ترمیم مو مایع و نواری هستند.
عملکرد این نوع چسب ها مشخص کننده استفاده از آن ها است. به عنوان مثال، کاربرد چسب ‌های مایع، در مواقع ضروری و به صورت موقت است. چسب مایع اغلب برای پروتز های پلاستیکی و یا تمام تور، استفاده میشوند.
چسب های تکه هم به صورت رولی و تکه ای عرضه میشوند. در ادامه با انواع این چسب ها آشنا خواهید شد :

چسب آبی کلاه گیس Blue Tape

از ویژگی های این چسب می‌توان به ماندگاری دو هفته‌ای آن اشاره داشت. یکی از نکات منفی استفاده از چسب‌ های کلاه گیس سختی پاک کردن آن از روی مو مصنوعی است. اما استفاده از این چسب با ترکیب چسب مشکی برای پروتز هایی که با پایه سیلیکون و پلی اورتان بسیار مناسب خواهد بود و به راحتی تمیز میشوند.

چسب اولترا هولد ultrahold

یکی دیگر از چسب های کلاه گیس و پروتز مو چسب اولترا هولد میباشد. از ویژگی های این چسب میتوان به قدرت چسنبندگی بالا، ضد آب، شیره کم، قابلیت انعطاف پذیری، ضد حساسیت و استاندارد بودن اشاره داشت.

چسب ‌های رولی

چسب های رولی کلاه گیس معمولا مابین چسب اصلی و بیس کار مصرف می‌شوند و صرفا جهت جداسازی راحت چسب‌ های اصلی از روی بیس کار استفاده می‌شود. از ویژگی های چسب کلاه گیس رولی شستشوی راحت و بدون نیاز به ریممور کلاه گیس، بدون شیره و مقرون به صرفه بودن میباشد.

چسب آل بیس All Base

این چسب از خانواده چسب‌ های محبوب سوپر تیپ میباشد. چسب کلاه گیس آل بیس بسیار شبیه به چسب‌ های سوپر تیپ هستند؛ که تنها تفاوت آن تیره رنگ بودن آن نسبت به چسب های سوپر تیپ میباشد. از ویژگی های چسب نیم هلال آل بیس میتوان به بدون شیره بدون آن، ماندگاری بالا، مقاوم در برابر رطوبت، ضد آب و چسبندگی بالا اشاره نمود.

چسب کلاه گیس سوپر تیپ

یکی از معروف ترین و بهترین چسب های کلاه گیس چسب سوپر تیپ است. چسب پروتز مو و کلاه گیس سوپر تیپ از ویژگی مختلفی برخودار است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. چسب سوپر جزو کالا های 100 درصد اورجینال محسوب میشود. البته در بازار نمونه های تقلبی و یا چسب سوپر تیپ درجه 3 هم عرضه میشود که هنگام خرید میبایست از معتبر بودن فروشگاه و مرغوبیت کالای خود اطمینان حاص کنید.

فواید و ویژگی استفاده از چسب کلاه گیس سوپر تیپ

  • بیش‌ترین قابلیت تنفس پوست سر
  • گیاهی بودن
  • ضد حساسیت
  • شستشوی آسان
  • قابلیت انعطاف پذیری
  • کمترین میزان شیره
  • ماندگاری بالا (بیش از 10 روز)
  • ضد آب
  • 100 درصد اورجینال
  • مقرون به صرفه

نحوه استفاده از چسب کلاه گیس سوپر تیپ

همانطور که میدانید چسب های ترمیم مو در انواع مختلفی تولید میشوند و همچنین هر کدام از آنها موارد استفاده‌ی خاصی را دارند. نحوه استفاده از این چسب ها با توجه به نیاز کاربران صورت می‌پذیرد. برخی از افراد از چسب ‌های مایع برای فیکس کردن کلاه گیس خود استفاده می‌کنند همچنین برخی دیگر نیز از چسب‌ های هلالی، تکه‌ای، نواری و … استفاده خواهند نمود. در برخی از مواقع نیاز به استفاده از چسب‌های مناسب با ماندگاری بلند مدت میباشد. لذا استفاده از چسب ‌های دو طرفه بسیار کاربردی خواهد بود.

نکات مهم برای استفاده از چسب های کلاه گیس

  • خرید چسب کلاه گیس اورجینال
  • تمیزی سطح و پوست سر (سطح سر نباید چرب باشد)
  • خشک بودن سطح مورد نظر (پوست سر باید کاملا خشک باشد)
  • استفاده از گرمای مناسب (سشوار) برای چسبندگی مطلوب‌ تر

توجه به این نکات موجب می‌شود که کلاه گیس بهتر رو سر شما ثابت شود. اما در صورتی که نیاز به تعویض آن داشتید، بهتر است از مایع مناسبی به نام ریمورکلاه گیس استفاده کنید. در این صورت می‌توانید به راحتی چسب موی خود را تعویض کنید.

نحوه فیکس کردن کلاه گیس با استفاده از چسب سوپر تیپ

  • ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید.
  • سپس روکش سفید رنگ چسب سوپر تیپ را کنده و چسب را روی پیشانی یا کلاه گیس بچسبانید
  • سپس لایه اضافی چسب را کنده و به سر بچسبانید.
  • پس از اتمام کار، با سشوار کمی حرارت به چسب ها بدهید تا به خوبی فیکس شوند.

خرید چسب کلاه گیس از موبازار

امروزه در اینترنت و بازار فروشگاه مختلفی لوازم کلاه گیس پروتز مو را به فروش میرسانند. یکی از فاکتور های مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه داشت، انتخاب چسب های اوجینال و با کیفیت است. چسب کلاه گیس ارتباط مستقیمی با پوست س دارد و در صورتی که چسب از کیفیت خوبی بهره مند نباشد؛ موجب بروز بیماری های پوستی میشود.
موبازار یکی از مراجع معتبر عرضه انواع چسب های پروتز مو و کلاه گیس است. این فروشگاه سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد. هدف اصلی موبازار جلب رضایت مشتریان است. شما عزیزان میتوانید با خیالی راحت چسب سوپر تیپ را سفارش دهید و از کیفیت و اوجینال بودن کالای خود نهایت استفاده را ببرید.

قیمت چسب پروتز مو

یکی از فاکتور های پر اهمیت در خرید چسب پروتز مو، توجه به قیمت آنها است. یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه بسیاری از افراد برای خرید این محصولات آرایشی و بهداشتی، توجه به قیمت آنها می‌باشد. قبل از تهیه این محصولات باید در نظر داشته باشید که این محصولات جایگزین مناسبی برای کاشت مو با هزینه‌ ی بسیار بالا است. با توجه به اینکه این محصول بهترین روش برای ترمیم مو به شمار می‌رود، هزینه‌ های پرداختی برای آن نیز، بسی مقرون به صرفه خواهد بود. توجه داشته باشید که تعیین قیمت این محصولات با در نظر گرفتن المان‌‎های خاصی صورت می‌پذیرد. لذا با توجه به این المان‌ها می‌توان به راحتی برای یک خرید دقیق و هوشمندانه، اقدام کرد. از جمله فاکتور های تعیین کننده‌ی قیمت این نوع از چسب‌ ها عبارتند از:

  • جنس پروتز مو و جنس مناسب چسب برای پروتز موی خریداری شده
  • ماندگاری و قدرت چسب برای نگهداری از کلاه گیس و پروتز مو
  • ارگانیک و طبیعی بودن مواد به کار برده شده برای تولید چسب
  • حساسیت زا بودن و یا عدم حساسیت زا بودن چسب
  • برند تولید کننده
  • مایع و یا نواری بودن محصول (که هر کدام از تنوع بالایی برخوردار هستند.)
    و بسیاری از موارد دیگر. لذا خریداران با در نظر گرفتن این موارد، می‌توانند یک خرید ایده‌آل را برای خود رقم بزنند.

سخن پایانی

داشتن مو های پرپشت و سالم یکی از جلوه های زیبایی انسان محسوب میشود؛ که تاثیر به سزایی روی جوانی چهره و اعتماد به نفس دارد. کلاه گیس به شما این امکان را می دهد که ظاهری زیبا و بدون نقص داشته باشید. در واقع پروتز مو راهی برای رفع طاسی و کم پشت بودن مو ها بدون درد و خونریزی است که به راحتی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا تغییر فوق العاده ای را در ظاهر خود داشته باشید. لوازم کلاه گیس به نوعی کامل کنند پروتز هستند و برای قرارگیری درست و مناسب پروتز بر روی سر استفاده میشود. در این مقاله سعی کردیم با چند تا از لوازم کلاه گیس اعم از ریممور کلاه گیس و چسب پکلاه گیس که مناسب ترین چسب های هستند را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

فروشگاه
حساب کاربری
0
سبد خرید
جستجو